Sabtu, 28 Februari 2009

Rambut baru, Azam pun baru...

Eceh...poyo jerk tajuk kat atas nih...azam baru laa sangat. Semalam aku baru jer gunting rambut baru aku. Dah busan rasenya asyik fashion rambut yang sama. Sesekali nak gak rase cutting baru and updated skit. Ye aah, sejak-sejak dah kahwin nih aku agak abaikan juga laa penjagaan rambut and fashion. Korban kejap jerk aah. Tapi bila dah lame-lame, terasa balik nak jadi fashionable and gaya 'anak dara' balik even dah jadi 'mama'. Eceh...tapi kena control skit ah..takder laa sexy btul-btul macam anak dara dlu. Orang kate 'perpada-pada'. Lepas 'get my hair done', aku buat makeover plak kat CLARINS midvalley. Free jerk sebab members kat situ. TQ CLARINS. Lame gak aku tak buat makeover, last skali orang makeupkan aku time kahwin dlu.Huhuhu..adalah nak dekat setahun lebih gak tak grooming. Lepas nih, aku cadang nak gi manjakan diri kat spa plak tapi kena tengok gak pada waktu memandangkan sekarang aku agak busy buat 'cendawan frozen' and Amin pun masih menyusu badan.

Kat bawah nih, picture terbaru aku..

Peace


my new hair

Tiada ulasan: