Sabtu, 28 Februari 2009

Real Swimming Pool

Sebelum aku belikan Amin kolam kecik tuh, aku dah bawak Amin mandi kolam besar kat Port Dickson. Time tuh umur die baru 3 month..HuhuHu...Slumber jerk aku bawah die mandi walau masih kecil. Harapan aku biarkan Amin nih jenis yang tak takut air dan tahan lasak.Memula masuk pool die Ok lagi tapi bile ada sorang budak nih terjun, kena air kat mata die. Mula die nangis sebab terkejut kena percikan air tuh.Pastu aku pujuk-pujuk baru die OK. After 15minit dalam kolam, aku bawak dia kuar. Takut lame-lame kang kena selsema plak anak aku..Nih aku share gambarnya:-
mama seronok, amin takut


Lepas aku bawak Amin mandi pool, tak lame lepas tuh aku bawak Amin mandi sungai Kemensah (belakang zoo) plak. Air dia memang cantik and jernih..Kalo compare dengan Ulu Yam, aku lebih prefer Kemensah. Aman skit sebab tak ramai sangat orang and air pun still tak tercemar. Bole nampak lagi ikan-ikan berenang. Time masuk kan kaki Amin dalam air sungai, terus dia menjerit kesejukan.Hehehe..Jahat tul aku dera anak...Ye aah, asyik mandi air panas suam jek kat umah. Aku bagi plak dia rase air sejuk (tak mau kasi die ngada-ngada sangat). Tapi sayang aku tak sempat rakam foto, aku sempat amik video jerk. Nanti senang aku updatekan.

Tiada ulasan: