Isnin, 30 Mac 2009

Picnic Kaki Bukit Genting

Wah, lame gak aku tak update blog nih..windu lak rasanya coz banyak gak citer nak kongsi bersama. Last week, sebelum Amin sakit, aku and sang suami gi picnic kat kaki bukit Genting. Makcik sang suami la ajak..die kate tempat best la, air jernih la and etc..aku plak pantang orang kate best, sure aku nak gi nya..lagi2 tmpt beriadah..memang cukup aku suka..dan ternyata memang tempat tuh cantik...air dia jernih sampai ble nampak ikan-ikan kecil berenang dan paling penting skali FRESH (sejuk tok sah cakapla...memang teramat-amat sejuk). Pakcik siap ble tangkap lebih kurang 20 ekor anak-anak ikan talapia, keli(tuh cik cakapla..aku pun tak tau ikan ape) dan beberapa jenis lagi yang aku tak tau pun ikan ape ntah namanya..pada aku, janji ikan bole makan pewut kenyang.Hehehe...

cantik kan air dia?

Ha, kalo nak tau..suami aku kalah RM 60 betting ngan anak2 buah dia time nih. Dia ble cabar Apit and Faiz (anak buah suami) lawan arus deras kat sungai tuh.. Tak sangka plak diorang boleh buat...AMAZE tul..Hehehe..Rezeki diorang, lagipun sekali skala kitorang having fun dengan anak buah..seronak menyakat diorang.:D


aku dan cik bermandi manda

suami aku takut nak mandi..air sejuk..isk isk isk

Tiada ulasan: