Isnin, 27 April 2009

ProMosi!!

http://shoppingin1click.blogspot.com

Hehehe...cam gempak jerk 'title' aku kat atas tuh.Huhu...actually, aku baru jerk buat blogspot baru utk aku jual items baru dan lama especially collection baju2 aku, yang ada aku penah pakai skali dua dan langsung tak penah pakai pun ada.Hahaha..kekadang dah beli tuh, ble plak aku lupa pakai @ pakaian tuh aku beli sebab utk tambahkan collection baju jerk..mana tau in case ada apa2 occasion jerk. Tak payah susah2 nak kuar shopping dah.Satu lagi alasan, sejak2 aku dh beranak nih, ada gak baju2 dan seluar 2 aku yang dah tak muat tapi masih elok lagi la and still nampak brand NEW..Ada jugak collection2 yang aku baru beli utk tambahkan jualan kat blog. Aku juga nak offer pada sesiapa yang nak 'let go' barangan diorang yang masih bole guna dan berkeadaan baik utk aku promote kat blog aku. So, pada sesiapa yang interested, bole contact aku @ isi order form. Dan pada yang nak let go barang, emailkan aku gambar dan sebut harga korang. Kalo berpatutan, aku akan ambil utk publish dalam blog. Harap korang slalu lawat blog aku coz aku akan update barangan dan collection2 baru from time to time. Thanks guys for your support!!Really appreciate it!!

Sila layari http://shoppingin1click.blogspot.com

Tiada ulasan: