Khamis, 2 April 2009

HP baru ku...

Setelah fed up ngan handphone lame aku (N93) which aku bole consider agak ketinggalan zaman skit sudah jadi bengong, aku putuskan untuk beli handphone baru. Masuk kali ni, sudah 3 kali aku repair N93. Balik-balik problem dia, handphone tak bole charge (sebab soket dalam dia terbakar). Dah la warranty pun dah habis. Dari aku bazir duit repair handphone tuh yang memakan sekitar RM200 setiap kali repair. Baik aku beli handphone baru yang tak menyakitkan hati..dan choice aku kali nih ialah Nokia 5800 Xpress Music..hurm..i like..lovin it!

Antara function nya yang menarik minat aku:-
  • touch screen
  • wifi
  • 3G (nih penting)
  • gambar same standard ngan HTC (in fact, aku compare ngan sony ericson g900 pun dia power lg)
  • music (heaven la dengar..tak menyakitkan telinga)
  • game (dah mcm psp dah)
  • internet (screen besar, mmg best explore internet di kala busan dan emergency)
Overall, aku bagi ***** out of 5..the best bagi aku.

Tiada ulasan: