Rabu, 6 Mei 2009

Jalan-Jalan ke Bukit tinGGi

Last week, aku and family (include sang suami, amin, mamy, abah & fadly) gi Bukit Tinggi sempena Hari Keluarga PEKERTI N9. Nih first time aku gi Bukit Tinggi and second time for sang suami. So aku la yang terlebih excited dari sang suami. Punye la bawak byk baju sejuk...rupanya kat sane takda la sesejuk kat Genting Highland. Huhu..Whole aktiviti kat sane pun best..tapi rasanya kalo takder aktiviti PEKERTI, aku rasa busan gak gi sane sebab tempat dia yang jenis 'peaceful' sgt. Tapi pada yang ingin cari ketenangan atau sukakan ketenangan, tempat dia memang sesuaila..udara pun 'fresh'..Mungkin dah tua-tua skit, baru aku ke sini lagi. Hehehe...SESUAI gitu!

amin and papa kat entrance castle

mama pun nak ambil gambar gaks

kat dewan bersama papa

Tiada ulasan: