Khamis, 16 Julai 2009

1. Bekas kekasih saya adalah:
suami saya sekarang..huhu

2. Saya sedang mendengar :
amin ketawa dengan papa dia sekarang...

3. Mungkin saya patut:
tito sekarang kerana esok akan bermula hari yang amat sibuk

4. Saya suka :
membeli-belah dan melancong sana sini

5.Sahabat-sahabat baik saya :
akan bersama saya sama ada susah atau senang

6.Saya tak paham :
kenapa ada orang yang tak reti mengawal kemarahan

7.Saya kehilangan :
sabar bila ada orang yang asyik nak menang jer

8.Ramai yang berkata :
saya perlu menambah sorang lagi anak tahun hadapan..haha

9.Makna nama saya :
penyayang dan juga satu jenis bunga di Jepun

10.Cinta itu adalah :
memerlukan KEPERCAYAAN

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
tidur dgn nyeyak nya...

12.Saya akan cuba :
menjadi ibu dan isteri yang baik kepada suami dan juga meneroka bidang yg belum pernah saya ceburi

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
berpanjangan..bersemi dalam ingatan dan hati

14.Telefon bimbit saya :
perlu dibawa kemana saja saya pergi

15.Bila saya terjaga dari tidur :
itu tandanya amin nak susu...

16.Saya paling meluat apabila :
berdepan dgn orang yang suka berpura-pura dan talam 2 muka

17.Pesta/Parti adalah :
tempat yang menghiburkan (hanya utk zaman bujang)

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Kucing peliharaan yang bernama 'JEBON' (malang skali ada orang dah curi)

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
0-10 tahun dan 18 hingga kini.....

20.Hari ini :
saya EL kerana ada interview di Cyberjaya..huhu

21.Malam ini saya akan :
berehat banyak2 kerana esok merupakan hari yang sungguh sibuk

22.Esok pula saya akan :
menjadi bertambah stress dgn kerja2 yang menimbun

23.Saya betul-betul inginkan :
percutian...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
bercakap dlm hati 'mulakan hari ini dgn riang' dan 'kenapa la pipi nih menjadi bertambah tembam'..huhu

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pusat membeli-belah la...

26.Makanan Barat atau Jepun :
Jepun...

27.Bilik yang terang atau gelap :
Gelap semestinya

28.Makanan segera adalah :
yang tercepat skali saya sediakan...

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Hari ini saya E.L

30.Siapa yang anda nak Tag?
sesiapa sahaja yang berminat

Tiada ulasan: