Selasa, 7 Julai 2009

Aku yang gile M.A.C

Kalau nak tanye aku bab-bab jenama alat solek yang aku suka, sure aku akan pilih M.A.C dan Bobbi Brown. Antara sebabnya ialah:
  • warna-warna yang cantik dan pelbagai
  • warna up to date
  • tahan lama
  • shining
  • natural
  • tidak berminyak
  • packaging (terutama yang limited edition)
Pun begitu, aku suka gak pada jenama Maybelline especially pada lipstik dan compact powder nya. Memang suit ngan kulit aku yang agak oily nih. Lipstik dia pun tak keringkan bibir aku...I Like..

Tadi sempat gak la aku beli refill compact powder and blusher M.A.C (limited edition). Melayang lagi duit aku..aiyak!Tak lame lagi nak raya, lagi banyak la duit keluar..Adei!Time untuk berjimat cermat dari sekarang and time untuk mencari lebih pendapatan. Chaiyok yuyu!!

blusher and compact powder

Tiada ulasan: