Isnin, 26 Oktober 2009

Memang kaki berjalan jer this week...last Saturday plak, aku and family pergi ke Desa Water Park. Rase tak puas plak mandi kat Port Dickson hari tuh..Isk isk isk...(memang 'sun burn' amin dibuatnya..hehehe)

Agak lama gak kitorang tiga beranak melepak kat sane. Kalo tak salah, dari 12 tgh hari sampai la ke 6 ptg. Puas mandi!!Cume aku la yang tak berapa puas sebab husband aku tak kasi naik benda yang berat-berat @ 'mencabar. Takut terentak. Lagi plak, kandungan aku baru masuk 4 bulan. So, kena 'hati-hati' katanya....Adei!!Time aku tak 'pregnant', tak mo plak bawak aku jejalan...Nih aku dah 'pregnant', bawak aku jalan merata.Saboooo jerk aah!!!Takpe ah...tuh namanye rezeki.Syukur...alhamdulillah :D

PICTURE

suke amin sampai tepuk tangan

sempat lagi posing

amin keletihan selepas mandi

one happy family


p/s: Selebihnya, di facebook ku yak!

Tiada ulasan: