Jumaat, 20 November 2009

Kenduri Kendara

Ramai betul member-member yang nak kahwin hujung tahun nih..Antaranya:
  • 22/11/2009: Ain Burhanuddin-member zaman MMU dulu a.k.a housemate aku.
    Nih la antara rakan baik aku yang kekal sampaila skang.
  • 29/11/2009: Mira-member zaman MMU aku gak. Insya-allah, aku akan hadir kalo tiada aral melintang. Lagipun, time tuh dekat ngan raya Haji. Tapi aku akan usaha pergi gaks.
  • 13/12/2009:Shima-member dari zaman kecil sampaila aku dah jadi mak orang nih. Aku ada sponsor 1 set cupcake utk dulang hantaran Shima. Hopefully dia suka.
  • 19/12/2009:Zul-member aku gak bakal husband Shima nih. Aku kena gak pegi belah dia di N9 sebab time aku kahwin dulu, kat semua tempat Shima and Zul sure ada. Kini giliran aku la plak bagi support kat diorang.
  • 19/12/2009:Rohaida-member aku zaman sekolah menengah dulu a.k.a member bergosip aku dulu. Mana tak nya..kata pun dok sebelah menyebelah. Ada jerk la kitorang gosip-gosipkan. Lepas majlis rumah Zul,Insya-allah aku akan shoot gi rumah Rohaida plak.;)
  • 6/12/2009:Faizal Rashid-member zaman sekolah rendah dulu. Kitorang pernah jadi classmate dulu. Kalo tak silap aku, time darjah 6.
  • 13/12/2009:Diana Kamal-member zaman sekolah menengah aku. Insya-allah, aku runner gi kenduri Diana lepas kenduri Shima jika tiada apa-apa.
Pada semua bakal-bakal pengantin merangkap kengkawan ku,Selamat Pengantin Baru dan Selamat melangkah ke alam perkahwinan. Semoga cepat-cepat dapat anak.:P

Tiada ulasan: