Isnin, 25 Januari 2010

Hobi baru

Aku rasa skang nih husband aku kena 'pembawakan budak' la. Jika dulu, dia jarang sangat nak main bola petang-petang nih. Tapi sejak aku mengandungkan anak ke-2 nih, boleh dikatakan hari-hari dia nak main bola. Macam ketagih plak. Balik jerk keje, terus siap-siap nak main bola. Bila aku tegur, dia kata nak 'bermasyarakat'. Hehehe...Cam kelakarkan...

Tapi takpela. Elok gak untuk kesihatan dia. Jangan bertambah kurus lagi udahla...:P Kekadang, bila aku ada mood, aku pun temankan husband. Jadi 'pom pom gurl' pun jadi la.

Amin pun skang nih, dah jadi macam papa dia. Dah pandai tendang bola and bila bola masuk gol, dia cakap 'GOL'. Pandai anak mama!Nanti dah besar skit, 'tag team' ngan papa yek sayunk. Sure Amin main bola lagi hebat dari papa dia. Huhuhu...

p/s: Jangan marah ek papa...nanti bertambah tua!Hehe

Tiada ulasan: