Selasa, 18 Mei 2010

Syukur alhamdulillah...

Alhamdulillah...aku berjaya turunkan berat badan aku hampir 10kg skang. Sungguhlah happy. Cuma tummy dan bahagian peha jerk nak kena kasi trim skit (macam rumput plak bole trim trim yek). Bahagian lengan plak nak kena kasi firming skit lagi.Rahsianya..??Jeng..jeng..jeng...

Aku gunakan 'foot detox patches' yang member aku syorkan. Memang berkesan. Thanks to Ms.T kerana bagi aku cuba produk nih. Fungsi foot detox nih ialah untuk membuang segala toksin dalam badan, melancarkan peredaran darah, menyembuhkan penyakit migrain dan sengal-sengal badan. Selain dari tuh, ia juga dapat melangsingkan badan jika diguna secara berterusan. Maknanya korang kena pakai hari-hari. Jangan kejap pakai kejap tak. Memang tak nampak sangat kesannya.

Setelah aku pakai foot detox nih, aku rasa cepat dahaga. Dah rasa cam unta plak.Asyik-asyik pergi kitchen, cari air. Aku minum plak bukan gelas kecil ok. Skali teguk,satu gelas besar (cam saiz gelas buah yang korang order kat kedai). Tapi bukan air buah lah yang aku minum. Mau kembung perut. Disyorkan aku minum air panas suam. Selain dari langsing, aku terasa badan aku segar dan tak penat. Yelah, skang kan kena jaga Amin & Bismi. Kekadang aku kurang tidur kalo diorg meragam tengah malam. Untuk maklumat lanjut pasal produk nih, korang click kat sini.

Alhamdulillah..mungkin juga rezeki anak-anak. Aku berjaya jual lebih 2000kpg foot detox selama 2 minggu. Ramai juga yang berpuas hati setelah mencuba foot detox nih. Selain dari end user, ada juga yang berminat untuk menjadi pengedar. Aku amat alu-alukan. Untuk harga pengedar, bolehlah juga ke laman web di atas.

Kesempatan ini juga, aku ingin mengucapkan terima kasih pada pembeli2 dan kengkawan yang menyokong aku membuat biz online. TQ TQ. Insya-allah, tak lama lagi (mungkin seminggu dua lagi) selain dari foot detox, aku akan mula menjual hand bag pulak (menyambung biz yang aku buat time U dulu). Aku mungkin tak ble janjikan design yg cantik-cantik (coz lain org lain citarasa) tapi aku boleh janjikan harga yang termurah dari harga pasaran. Itu yang pasti...jadi nantikan lah kengkawan....


Tiada ulasan: