Jumaat, 23 Julai 2010

Vehicle Market Value

Tengah tak ada kerja memalam nih, aku tetiba terfikir plak nak tahu market value kereta aku. Tapi tak bermakna aku nak jual kereta aku OK. Just nak tahu sahaja. Namun nak jual...MUNGKIN TIDAK!! Coz kereta yang aku pakai skang nih, consider 'MY DREAM CAR' dari zaman sekolah lagi. Betapa aku memang gila-gilakan kereta nih sampailah skang. Even ada 1 lagi kereta, tapi kereta inilah yang menjadi 'PUJAAN HATIKU'.

Tambah-tambah pulak, tokey kat 'workshop' bagi tau aku, ada orang tanya-tanya & nak beli kereta nih. Lagilah menambahkan keinginan aku nak tau market value kereta aku skang ni...best sangat ke sampai ramai yang 'AIM' kereta nih...Hurm............

So, sesapa yang nak tau gak market value kenderaan anda...Silalah klik disini

p/s: Bila tgk market value kereta aku,isk isk isk....... Aku compare price time beli dulu dengan skang. Rase jauh beza. Cukuplah dengan kereta-kereta yang ada skang. Papa ku sayang...jangan ditambah lagi kereta ek!! Mama nak kita tambah-tambahkan rumah..BERBALOI-BALOI!! Semoga Allah melimpah-limpahkan lagi rezeki kita & anak-anak.

Tiada ulasan: