Khamis, 5 Ogos 2010

Buaya di Port Dickson

Sangat lah takut bila dapat tau ada buaya kat Port Dickson. Sebelum nih dengar khabar-khabar angin jer. Jadi nak percaya & tidak percaya tuh jadi 50-50. Ini dah terbukti kesahihan cerita bila ada orang jumpa bangkai buaya tembaga bersaiz 5.48meter dan seberat 1 tan di pantai Tanjung Agas, Port Dickson. SUNGGUHLA BESAR BUAYA nih...

Yang menjadi kemusykilan di kepala otak aku.....

Tak kan la buaya nih tinggal 'sesekor' kan??
Musti ada anak pinak dia kan???
Musti dia nak membiak jugak kan??
Kan??Kan??Kan????????

Kalo tak, sure buaya nih "mati kutu" & "jiwa kacau"nye tinggal 'sesekor'. Hehehe..Bole??Adei...tambah takut la aku nak mandi kat pantai Port Dickson..tak boleh la nak naik banana boat (isk..isk..isk..dah datang dah 'kechildishan' aku).Huwaaaa......

Nih ada sedikit nasihat kepada 'Sang Buaya':-

Buaya oh buaya...
Kau buat aku risau
Kau buat aku takut

Buaya oh buaya...
Duduklah kau diam-diam di dalam sungai
Jangan merantau ke lautan dalam

Buaya oh buaya...
Nyahlah kau dari pantai Port Dickson
sebelum kau diburu & dibunuh oleh manusia

Isk..apalah yang aku melalut nih.Layankan jerk la kepala gila aku yang tetibe nih ek..

Last message:

" Kepada PERHILITAN, TOLONG lakukan siasatan SEGERA tentang kewujudan bangkai buaya ini dan CARI serta HALAU lah juga ANAK PINAK BUAYA nih ke tempat asal mereka. Jikalau TINDAKAN tidak diambil, alamat ramailah orang tak mau ke Port Dickson lagi untuk bercuti dan bersuka-ria"

SEKIAN, TERIMA KASIH



1 ulasan:

ietams berkata...

saya pun takut buaya..
huhuhu, serr ramm..