Sabtu, 30 Oktober 2010

Our 3rd Anniversary

Sedar tak sedar, sudah 3 tahun Mama menjalani bahtera perkahwinan bersama Papa tercayang. Dan Alhamdulillah, hasil perkahwinan kita telah dikurniakan 2 orang cahayamata yang sangat menyenangkan dan menghiburkan hati, Muhammad Yushairil Amin & Bismillah Humairah. Anakanda berdua adalah harta yang sungguh berharga buat Mama & Papa. Mama harap anak-anak Mama akan membesar menjadi insan yang soleh/solehah dan berjaya dalam kehidupan. Insya-allah, Mama & Papa akan buat yang terbaik untuk anak-anak kami.

As for Papa....

12 years ago merupakan moment yang Mama tidak akan lupakan dan Mama bersyukur sesangat kerana dapat berjumpa dan mengenali Papa. Walaupun banyak dugaan dan badai dalam tempoh perkenalan kita yang agak lama tapi kita berjaya juga harungi bersama. We manage to get through all this, Papa. and Yes, KEPERCAYAAN amat penting dalam sesuatu perhubungan.

Semoga perkahwinan kita berkekalan sehingga ke akhir hayat. Zaman muda dan zaman tua Mama hanya untuk Papa. Susah dan senang Papa, Mama akan tempuhi bersama. I will spend all my life with you and our childrens.

For me,

' Hidup hanya sekali, Mati hanya sekali, Cinta hanya sekali dan Kahwin hanya sekali'

Itulah Mama akan pegang dan Mama harap Papa pun begitu juga.

Love you Papa...<3<3<3


2 ulasan:

schmellow berkata...

yuyu, congratulationssss.. theres many years to come. semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat :)

Tanpa Nama berkata...

Hi all. How are you?