Khamis, 18 November 2010

MC Pressure!

Hari nih aku amik MC. Memang betul semalam aku ingat nak sesaja MC tanpa sakit tapi dengan kuasa Tuhan, aku bebetul sakit hari nih.. Aisehmen, kena plak selsema yang agak teruk dengan mata aku merah sebelah..Isk..sungguh tak selesa. Ditambah plak dengan migrain sebelah kanan kepala. Lagi pressure!

Tambah lagi pressure..........................

dengan doktor yang 'check' aku tadi...

Doktor: Awk sakit apa?

Aku: Saya kena selsema. Maybe jugak sebab resdung

Doktor: Okies.Nanti saya bagi ubat...

Time tuh, aku cam terpinga-pinga gak la. Dah la tak check apa2. Tanya sakit apa lepas tuh terus bagi ubat. Isk..isk..isk...punyela senang doktor nih. Keje simple jerk tapi dapat duit riban-riban every month...Kalo tak kerana aku nak resit MC tuh, dah lama aku pergi farmasi jerk beli ubat.

Tiada ulasan: