Ahad, 20 Februari 2011

Adei!

Hari nih aku menjadi 'super boros'. Yup..mana tak ku katakan boros. Skali kuar, aku beli 3 pasang kasut. 1 kasut Hush Puppies and 2 lagi dari Primavera. Isk...isk...isk..lepas nih, banyak la benda nak kena 'catu' sebelum dapat gaji next month..Adei!

Dan bertambah 'down' lagi, 'lappy' aku plak buat pasal. Adei..nak kena repair plak ker nak tukar 'lappy' baru??Erm....Apapun, aku nak kena tanya pomen gak. Kalo kos nak repair lebih kurang jerk ngan 'lappy' baru, ada baiknya aku tukar jerk terus. Lagipun 'lappy' yang ada skang dah berumur 5 tahun. Memang patut pun ko rosak. Skali skala nak kena servis jugak kan...Dan alang-alang tuh, terus tukar window 7..Huhuhu...

Semoga rezeki aku for next month semakin melimpah ruah. Dan aku skang dengan aggressive nye mencari punca rezeki dari pelbagai sudut. Smoga usaha aku nih membuahkan hasil..Insya-allah...


Tiada ulasan: