Selasa, 31 Mac 2009

Hot Balloon di Putrajaya

2 minggu lepas yang lalu, aku, sang suami dan sang anak gi Putrajaya tengok belon panas (hot ball00n kate orang putihnya)..Hajat di hati tuh memang nak naik sangat belon panas tuh..tapi gi jer kat kaunter tiket, semua dah SOLD OUT..adeii!!memang takder rezeki aku lah nampaknya..walau tak dapat naik, tengok pun jadi laa walau ada sedikit hampa..huk huk huk..

Best gak la event nih. Orang memang ramai gile yang datang nak tengok hot balloon ni dari dekat (dari start dia isi gas sampaila dia terbang ke awan) dan tak ketinggalan juga, ada gak yang main layang-layang kat tanah lapang. Memang musim kot skang ni..memana aku gi, sure nampak budak-budak main layang-layang. Kalo zaman-zaman aku dulu, sibuk main rollerblade, gasing dan macam-macam lagi la..(dah tak hingat apa tah namanya). Tapi kalo skang ni suruh aku main layang-layang, alamatla tak terbang..memang bukan kepakaran aku (lagipun aku tak minat)...huhu..

kami 3 beranak

Time event ni, ada macam-macam bentuk hot balloon..di antaranya belon sunkist, gajah, badut dan colourful balloon..kalo tak silap aku ada lebih 10 hot balloon yang terbang kat udara. Memang cantik..yang paling comei skali aku tengok ialah belon gajah (warna pink lagi..mungkin tuh yang buat aku minat kot).

syok amin tgk belon ye..sampai nga-nga mulut

Tiada ulasan: