Selasa, 31 Mac 2009

Jelir Lidah :P

Last week, aku, sang suami and sang anak bermalam kat Hotel Parkroyal selama 3 hari 2 malam sempena Hari Persidangan Umno. Turut ada tentu parent aku..(coz UMNO N9 ditempatkan di Park Royal dan karnikal Negeri Sembilan yang berlangsung selama seminggu juga diadakan di hotel yang sama jugaks. Karnival ni bertujuan memperkenalkan kebudayaan, adat, tempat2 pelancongan, homestay dan juga makanan orang N9 kepada masyarakat luar terutamanya pelancongan asing bagi melawati Negeri Sembilan.

Sepanjang 3 hari kat hotel ni, aku amik kesempatan la skit shopping2 kat Sungei Wang dengan mamy (alang2 dah dekat, jangan lepaskan peluang yang ada..btul da??hehe) Amin plak syok layan tito jer sepanjang hari. Maybe sebab suhu bilik dan keadaan bilik hotel tuh yang nyaman kot. Memang amin btul2 rest kat sane. Bangun jer dari tito, Amin akan merangkak dari bilik aku ke bilik atok iya..(connection room). Yang bagusnya anak aku ni, kat bilik aku dia taknak sepahkan barang. Dia akan sepahkan barang kat bilik atok dan nanny dia. Hehehe..(cam tau2 jer nanny dia tak suka sepah2..tapi cucu punya pasal layan kan ajer la)

mula menyepahkan barang

nyenyak amin tito

Tengah takda keje kat hotel, aku dok ajar amin jelir lidah. Alhamdulillah, kejap jerk amin dapat tangkap apa yang aku ajar. Nih ada pic yang sempat aku rakamkan..

senyum dulu

pujuk2 amin

mula buat keje gile aku..sampai anak sendiri gelak

Tiada ulasan: