Rabu, 4 Mac 2009

STREET FIGHTER: The Legends of Chun-Li

Tadi lepas settle urusan dengan bank, aku and 'papa' gi Mines tengok citer Street Fighter:The Legends of Chun-Li. Ye aah, dah lame tak tengok wayang. Aku rase kali terakhir aku tengok wayang citer 'Duyung'. Tragis sungguh. Dulu time muda-muda, aku rase tetiap minggu aku tengok wayang. Pendek kate kalo movie baru, sure aku tak miss punye. Tapi dah kawin nih, tukarla skit rutin-rutin tuh. Most of the time, kitorang skang beli DVD cetak rompak jer. Tengok kat rumah. Layan jugak. Bole lepak-lepak, baring-baring, kuak lentang....semuala bole buat.TAK TERHAD.

Amin plak, aku tinggalkan kat rumah dengan mamy dan bibik. Safuan pun ada. Boleh la layan Amin gilir-gilir. Skang aku dah mula bagi Amin susu tepung 'Naan'. Elok plak dia minum. Cam tau-tau jer, mama and papa nak kuar dating. Thanks Amin coz bagi mama chance. Hehehe. Memahami sungguh anak ku nih...BAGUS BAGUS..Len kali buat lagi ek..

As a whole, pada aku cite Street Fighter yang aku tengok tadi tak der la best mana. Mungkin sebab tak banyak hero yang berlakon. Then cite dia agak slow skit. Lawan pun ala-ala kadar jerk..tapi kemungkinan besar for the upcoming movie Street Fighter nih akan menjadi bertambah best dan hangat sebab hero idaman aku berlakon, RYU...harap-harap pelakon yang diorg pilih nanti hensemla...Huhuhu..Demand la plak..Apa-apa pun, out of 5, aku bagi 3 jerk bintang. Pada new fans of Street Fighter (SF), anda digalakkan tengok la sebab dari movie ni korang bole tau sejarah2 super hero Street Fighter. Tapi bagi old fans SF, korang akan dapati jalan citer die lain skit dari komik yang korang penah bace. Maybe sebab nak menyingkatkan jalan cite kot. Tapi ending nya sama saje. Hopefully korang enjoy movie ni. Apa-apa komen laa ek..;)


Tiada ulasan: