Khamis, 5 Mac 2009

Tahniah!!

Wah, sejak-sejak nih ramai member-member dah mengikuti jejak langkah aku. Kebanyakkan dalam proses nak bertunang dan berkahwin. Alhamdulillah...di sini aku nak tulislah sepatah, dua patah, 3 patah dan berpatah-patah perkataan kepada member-member aku yang disayangi:-

  • AIN - Tahniah ain..seronok gile dapat berita ko nak bertunang dengan hafiz (budak sekolah Hillcrest aku dulu). Memang korang berdua padan dan sejoli. Ingat lagi, dulu ko la antara geng-geng kite yang tak berapa suke bergaul dengan lelaki (anti-lelaki). Last2 jumpa gak ko dengan seorang lelaki yang ko berkenan. Al-maklum la, ko tuh kan jenis yang agak keras hati. Harap korang berdua dapat kahwin jugak tis year. Oh ya...sebelum lupa, aku nak mintak maaf kat kosebab tak dapat hadir majlis pertunangan ko on 9/3/2009 ni. Salah timing la ko buat function. Dah la time birthday aku. Am and family aku dah ada planning nak celebrate birthday aku time tuh. Insya-allah, kalo takda apa-apa hal, time ko kahwin nanti, aku datang. Siap bawak hadiah lagi..(eceh...bodek skit)
  • MIMIE - Tahniah buat mimie and ustaz (dak MMU gak). Insya-allah 2/5/2009 nih, sampaila aku kat majlis pertunangan ko, wahai cik mimos...Mimie nih antara 'geng putrajaya' time aku blaja kat MMU dulu. Kami dok 1 rumah. Antara geng putrajaya yang lain ialah ain, neddy and ct. Nampaknya cik ct jerk lagi yang belum lepas. Takpe, akan ku tunggu invitation dari ct lak. Smoga ko berbahagia dengan 'Pak Ustaz' and hopefully end tis year la korang kahwin. Jom mimi kita gi shopping ke Bandung..kain kat sane lawa and murah loh!!

  • NEDDY - Tahniah neddy for your engagement with 'abg mix' (ntah apa ntah, aku lupa nama dia) on 10/5/2009. Nasib tak sama date ngan mimie nya. Kalo tak, kena separuh2 laa aku ari tuh. Akhirnya, member aku yang sorang ni terbuka hati untuk menerima seseorang yang special dalam dirinya. Now you know who you want to be with. It's him..Aku doakan ko bahagia dengan abg mix sampai ke akhirnya. Tak sabar nak tengok muke ko yang ala malu-malu kucing time majlis nanti. Sure cweet...Congrate again neddy...


  • YUSRINA - Congrate Yus and future husband on 8/3/2009. Insya-allah, i'll go to your wedding function at Dewan Beringin, Sri Gombak..;) and cepat-cepat dapat anak OK..HEHEHE...

Tiada ulasan: