Rabu, 1 April 2009

Amin mandi buih...

Alang-alang kat hotel dah ada bath tub, aku mandikan amin dalam bath tub. Besar skit. Tapi kalo nak pakai sink, kecil sangat. Sebab amin skang agak lasak juga. Suka gerak sane sini. Tak bole duduk diam. Dalam bath tub tuh, dia dok diam plak sebab aku buat buih banyak-banyak kasi dia main ngan papa dia. Aku tak join la mandi dalam bath tub tuh. Seksi U..jangan buat pasal. Lagi satu hal, agak sempet gak kalo 3 beranak dalam 1 bath tub. Kalo papa dia, takpe..kecik molek...hehehe!!

Nih antara pic yang aku snap..cadang tuh nak buat janggut dan rambut santa clause kat amin.pastu dia gi kaco buih tuh..habis semua buih jatuh bawah..memang amin seronok sangat time tuh sampai gelak mengekek-ngekek ngan aku dan papa dia. Periang anak mama nih....


santa clause yang tak jadi

Tiada ulasan: