Jumaat, 3 April 2009

Hobi Amin: Suke Masukan Barang Dalam Mulut

Aku tak tau la nak buat cam ne ngan Amin..skang nih pantang dapat barang skit..dia akan masuk kan dalam mulut..kalo aku amik, dia akan cari barang lain masuk dalam mulut dia. Aku takut jer dia kena jangkitan mulut ke atau tertelan benda-benda yang tak sepatutnya. Tapi mak aku cakap may be sebab dia gatal gusi..Aku pun cam blur-blur..Gusi??Walhal anak aku dah tumbuh 3 batang gigi. Percaye tak? Yang menakjubkan..Amin tumbuh 2 batang gigi taring dulu dan 1 batang lagi, gigi bawah...Aku tak ble la nak snap gambar gigi Amin sebab setiap kali aku nak buka mulut dia, sure dia mengamuk...tapi kalo korang tengok time amin senyum, nampak cam baby drakula..hehehe (tapi manis)..macam-macam anak aku nih...len 'pe el' dr lain (kate org Johor)

Tiada ulasan: