Sabtu, 4 April 2009

Tournament Bowling Kristal Height 2009

Last week ada tournament bowling sempena Hari Keluarga Kristal Height 2009 ( tempat tinggal abg Shahrul). Aku, sang suami and Fadly (adik) pun join sekaki untuk menambahkan bilangan pemain yang tak mencukupi. Sepatutnya Abg Reza and Abg Boy sekeluarga pun join skali tapi memandangkan diorang bekerja, tak dapatla diorang turut serta. Huk huk huk..kalo tak, bole gathering ramai adik-beradik...(adik beradik angkat). Yelah..lame tuh, tak jumpa diorang. Last skali aku rasa, time kahwin. Kalo tak silap aku la.

Aku actually saje jer la join tournament nih. Memain sajer pun. Yela weh..lame tak test skill. Sejak-sejak aku pregnant, terus aku tak main bowling. Sang suami tak kasi sebab nanti aku kena angkat bola berat..takut jadi pepe plak. Korban la kejap. Nih amin pun dah besar, ble la test skill balik. Kitorang main 3 frame. 1st frame, memang 'barai'. Sadih giler aku main..Kejap kiri, kejap kanan. Tak menentu bola aku..yela, baru nak start enjin. Biarla kasi panas dulu, then mula jalan pelan-pelan. 2nd frame and 3rd frame, adala peningkatan. Aku dah dapat 'tune' aku balik. And finally, tidak disangka-sangka, aku menang Naib Johan kategori Wanita untuk tournament nih. Alhamdulillah...hadiahnya aku bahagi 2 dengan abg Shahrul...(hehe..aku amik medal and abg Shahrul amik hamper). Kenala kasi tuan rumah merangkap sifu aku tuh..




Tiada ulasan: