Jumaat, 22 Mei 2009

P1 W1MAX

Wah..aku skang adalah pelanggan kepada p1 wimax. Memandangkan aku malas nak pasang phone line kat apartment aku (buat apa??..handphone dah ada..gile kose nak phone umah laks..menaikan lagi bil2 yg sedia ada)Jadi, aku decide on trying wireless wimax broadband..but sebelum aku decide nih pun, aku dah buat survey byk kat internet pasal broadband.Ada pro and cons gaks. Risau gak nanti bayar mahal2, x dapat coverage. AKU JUGAK YANG RUGI!

Setakat ini hari, alhamdulillah. I LURVE WIMAX..Memang laju ah compare dgn streamyx and Jaring (yang aku pakai sebelum2 nih). Amat memuaskan hati aku..Thanks P1 WIMAX. Kau melengkapi hidupku di mana jua (aku bole bawak merata-rata..ke rumah mak mentua aku, ke rumah family aku..ke office aku..pendek kata, kat mana-mana jerk ah).

Tiada ulasan: