Isnin, 10 Ogos 2009

Floria Putrajaya 2009

Wah, windunya nak tulis blog. Agak lama juga tak update pasal diri ini. Makin sibuk lately. Balik-balik rumah jerk, lepas kasi amin tido dan melayari facebook dan check mail, aku terus jerk tidur. Dah tak sempat nak story-story kat korang. Actually banyak cite yang nak share dgn korang. Tapi nanti aku update skit-skit.

Kali nih aku nak story pasal FLORIA Putrajaya. Tapi sebelum kitorang gi sana, aku and family having dinner kat IOI Hotel dulu sempena celebrate birthday abah that night. Sambil-sambil tunggu abah, mamy and fadly bersantap, aku bawak amin jalan-jalan kat lodge dengan papa. Memang amin skang nih tengah lasak sangat. Aku suruh duduk makan. Dia hentam nak berjalan satu tempat bufee tuh. Adei, penat nak kejar. Last-last,aku and papa kelaparan tengah-tengah malam.Mana tak nya, kalori terbakar habis lepas kejar amin.Hehehe...

Time amin jalan-jalan tuh, sempat lagi die singgah kat stage orang menyanyi tuh. Yang bestnye, dia boleh plak menari-nari depan penyanyi pompuan yang agak seksi and daring tuh..Amboi-amboi, bukan main lagi anak aku nih. Tengah dok tengok amin menari-nari kat dsitu, suddently pompuan nih turun stage and dukung amin bawak atas stage. Bukan main suka lagi anak aku nih. Tak tau malu langsung. Papa die siap cakap tuh 'Kan best kalo pompuan tuh dukung papa'...huhu..panjang sungguh angan-angan papa nih. Nak buat cam ne, Like Father, like son. Kalo anak nye suka, papanye sure lagi suka..:P




Sekitar pukul 9, baru aku and family gerak gi Putrajaya. Itu pun sebab kawan abah yang incharge karnival nih ajak gi sana tengok diorang set up macamana. Agak kagum gak aku tengok bunga-bunga kat sini. Even aku pergi time malam, tapi bunga-bunga nih still nampak segar and cantik. Pandai orang yang decorate semua nih. Sungguh kreatif and bersabar nak susun bunga nih satu-satu untuk jadikan satu rupa atau bentuk. Nih antara picture yang aku sempat snap dari handphone. Nak dijadikan cerita, kamera aku time nih habis bateri. Sabooo jerk aah. Kalo tak, sure gambar die lagi cun..

Floria 2009

cantik kan?

me and sang kancil

abah & mamy

tis is my fav....bestnye kalo ada 1 kat rumah..


Tiada ulasan: