Rabu, 20 Januari 2010

Tagged

Apa perasaan anda sekarang?

  • masih dalam keadaan 'mamai' dan blur-blur

Saya nak makan..?

  • ais krim connetto tp malas nak amik kat dapur

Saya tak suka ..?

  • saya dipaksa buat benda yang saya tak suke

Impian saya?

  • nak kaya raya, punya big & happy family

Haiwan yg saya tak suka?

  • lipas, semut, cicak...

Saya harapkan?

  • dpt membeli sebiji rumah teres sebelum berusia 30 thn.

Jika boleh putarkan masa?

  • saya ingin ke zaman kanak-kanak yang penuh dengan keriangan tanpa fikir apa-apa masalah

Saya pada 10 tahun akan datang?

  • hot mama haha insyaAllah

Handphone saya adalah sebuah?

  • yang senang digunakan dan boleh mengambil gambar serta video

Saya pernah bercinta sebanyak?

  • banyaknya..cinta kepada Allah, Nabi dan Rasul, dll

Saya suka pada?

  • benda-benda yang comel dan pelik

Kawan² saya?

  • semuanya sporting dan happening

Pernah dikhianati?

  • pernah...

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?

  • lantak pegi..tak usah difikirkan sangat

Senaraikan 6 org utk di tag:

  • sesiapa jerk la yang berminat

Tiada ulasan: