Rabu, 12 Mei 2010

Mom & Baby Expo 2010


Lupe plak nak story pasal 'Mom & Baby Expo' yang aku and family gi last week. Walaupun masih lagi 'dalam pantang', aku nak gak pergi expo nih. Rasa rugi plak tak pergi coz banyak baby products yang dia offer pada harga yang sangat murah dari pasaran.

Another reason is actually aku ada appointment facial treatment dengan Clarins kat Jusco MV. Jadi alang-alang dah pergi buat facial, ble la singah skali kat expo nih. Sementara aku facial, papa & mak yang jagakan Amin & Bismi for an hours jugak lah. Nasib Bismi boleh jugak minum susu botol sikit-sikit. Jadi, tak parah sgt lah aku nak stop kejap kejap bagi susu badan. Thanks my daughter! Bismi pun nak mama dia cun kan..eceh!perasan terlampau plaks!! Kalau Amin dulu, jangan harap nak minum susu botol even dipaksa. Dia nak juga breast feed. Tuh lah bezanya anak laki & perempuan.

Regarding expo nih plak, overall aku suka semua products yg dia offer. Mmg harga berpatutan dan murah jugak lah. Mau tak aku kate murah..Dia offer up to 80% dari harga pasaran. Apa lagi, aku pun memborong lah baju-baju untuk Amin & Bismi, stokin, baby shampoo, alas leher, bantal, selimut, dan macam-macam lagi lah..tapi mostly on clothes la aku perabis......... huhu!!kopak jugak aku sebelum akhir bulan nih..:P

Lagi 1 barang yang aku sempat ushar tapi tak beli ialah stroller baby. Pada aku tak berbaloi plak nak perabis beribu-ribu semata-mata utk stroller tuh. Ingat nak belikan Bismi stroller baru coz stroller Amin tayar dia agak bengkok skit. Kenapa bengkok?Ha..tuh kena tanya Amin yek kengkawan..Risau gak aku kalo Bismi guna tetiba dia patah terus. Kes naya plak. So, skang aku dalam proses tgh survey2 stroller yg multi function dan harga pun berbaloi..nanti aku update kat korang yek.

Balik jerk dari expo, terus aku kena 'bad flu' and 'bad cought'. Padan la muka aku kan...degil tak mau dgr cakap suami..hahaha!! Pengajarannya kawan-kawan, kalau kamu masih dalam pantang, jangan ngada-ngada nak kuar jejalan..nanti jadi cam aku. Terus sakit sana sini...Hehehe..Sekian!!


Tiada ulasan: