Isnin, 1 Jun 2009

Jalan & Penat

It's 1.45 a.m already and i still didnt sleep even though i just came back from Johor Bahru (my cousin's wedding)-Malacca (jalan-jalan shopping, cari makan and singgah tengok Pesta Sungai Melaka..which is interesting gak)-N9 ( ikut jln short cut LEKAS coz high way tersungguhlah JEM ekoran cuti sekolah)-Cheras (home cweet home).

Damn tul. Jalan dari Malacca to KL boleh JEM (sepanjang jalan OK!) Bayangkan la berapa kilometer panjangnya JEM tuh..Aduhai..Tak larat aku and sang suami dok dalam kete tuh lama-lama. Mau kematu punggung nih. Kalo aku tau jadi begini, aku ajak sang suami tido jerk kat Malacca tadi. Boleh mandi swimming pool lagi dengan amin.(ambil kesempatan plak)

Malacca skang nih sungguh membangun dan banyak perubahan. Jeles plak aku tengok. Kenapa la tak jadi begini time aku belajar dulu??Isk isk isk..kalo tak, sure hari-hari aku merewang jerk kat Bandar Melaka. Shopping Centre pun bertambah gempak,plus banyak lagi tempat pelancongan yang diperkenalkan cam Eye on Melaka, Melaka Cruise, Menara Taming Sari dan mcm-mcm lagi aah. Amat menarik untuk aku and family kunjungi lagi. Insya-allah.

Tiada ulasan: