Selasa, 11 Januari 2011

Akhirnya...kini PASTI


Yeah, bebeh..semalam washer machine baru telah selamat sampai ke rumah..


Nih la rupanya washer machine baruku........

12.5kg LG washer machine

Setelah difikir-fikir, brand LG tetap menjadi pojaan hatiku. Yang previous punye pun boleh tahan sampai 9 years tanpa rosak. Jadi pada aku, brand nih memang memuaskan hati.

Oh, ingat tak sebelum nih aku kate washer machine yang lama rosak?Rupanya tidak ye kengkawan. Masalahnya cuma salur air jer yang bocor. So aku kena tipu ngan pomen. Nasib tak hantar kat diorang. Kalo tak, buta-buta jer rugi beratus.

Bila Papa plak dapat tau masalahnya..apa lagi...kuarla soklan cepumas. "Ha?Washer machine lama nak letak mana Mama?" Huhuhu.."Jual second or letak kat rumah sewa mak, ok tak papa?" Then, papa kate "Memana la Mama Oi!" Hehehe...malas la tuh nak layan kerenah aku. Apa-apa jerk la papa..

Nih antara key featuresnya:

  • Modern Stylish Design
  • Health Plus Filter
  • Deep Clean Waterfall
  • Express Wash 19"
  • Smart Cleaning

Yang paling aku pasal washer machine nih, dia ada smart cleaning, corak bunga2 kat badan dia dan juga anti-kedut ya puan-puan dan tuan-tuan..Hehehe

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

yUyU, betulker bocor..? adakalanya tak bocor, tapi air keluar sebab ada syiling 20 sen tersangkut kat valve dia, so valve tak leh tutup rapat, so air asyik kuar ajer laa.. cube check..